خروس جنگی

عکس های خروس خودم

خروس جنگی

عکس های خروس خودم

چگونه خروس را جنگی کنیم

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

برای اماده سازی خروس برای گرو 3مورد برای  ما مورد توجه است:

1 تغذیه

2ورزش

3دارو


1-تغذیه: گندم اولین مورد است که برای پر کردن و رفع ضعف استفاده میشود اما ذرت ممنوع چون ذرت باعث کاهش نفس میشه در دوره امادگی سعی شود به خروس هفتی 2 وعده سبزی تازه خورد شده بدهید هفته ای 3 وعده گوشت گوساله  باریک کباب شده ولی اب دار بدهید  صبح ها نیم مشت اندازه سرگرمی خروس گندم خیس شده بدهید  اما کم .نواله ساخته دشده و اسیاب شده از گندم جو ذرت کرو  سویا مقداری ارد نخود  مقدار کمی شاهدانه مقداری بادام زمینی و به دو برابر بادام درختی  را هر روز ساعت 4 بعد از ظهر به خروس میدهیم و بعد از سیر شدن  اندازه گردو به حلقش میدهیم  و برای اخر شب دوباره اندازه 1 گردو به خروس میدهیم البته این روش ما است و 15 سال است که ادامه میدهیم  اما میوه ها هر صبح نصف سیب درختی خورد شده با یک چهارم پرتقال به همراه 1 دهم فلفل دلمه ای  را میدهیم توجه شود فلفل دلمه ای برای نفس خوب است اما این 3 میوه و را میشود در  3 وعده داد اگر نخورد بخورانید گوشت گنجشک هفته ای 2 بار بسیار مقوی است

2-دارو: دارو را پیشنهاد نمی کنم اما برای حیوانی که ئضعف و مشکلی دارد ما برای تقویت اراده در2 روز قبل شروع  اماده سازی که 10 روز است و ناگفته نماند این 10 روز به غیر از 4 روز استراحت مطلق قبل از بازی است ما در دوروز قبل اماده سازی 1 امپول ناندرلون دکانیات انسانی 250 میلی رو نصف یا کامل داخل عضله سینه میزنیم  و روز اول 10 روز نیم سیسی از امپول (کاتازول )یا وت فوس  که از داروخانه حیوانی تهیه کردیم رو داخل عضله سینه میزنیم و این کار رو کلا 3 روز متوالی انجام میدهیم که این امپول یک دپینگ هست که باعث کراتین سازی در ماهیچه ها میشود و باید همراه ورزش که در زیر مینویسم باشد  و یادتان باشد روز گرو یا بازی  باید 2 ساعت قبل یازی  نیم سیسی دوباره داخل عضله سینه بزنیم تا برای بازی دپینگ شود اما اگر وت فوس در دسترس نباشد دوز ضعیفی از ان هست به نام نوروبیون که خارجی ان در داروخانه انسانی هست که 3000 تومان قیمتش است  ولی این دارو ب کمپلکس و ب 12 است اما وت فوس فسفر عالی + ب12  است  که نوروبیون فقط تقویتی است و میشود بعد از  3 روز بعد دوره 3 روزه وت فوس و در اوج اماده سازی زد که تقویت شود

3- ورزش:   که کلا باید گفت ما بهترین زمان گرو را صبح از ساعت 6 میدانیم و باید ورزش خروس هم همین ساعت باشد  ما در ده روز اول ساعت 6 صبح  خروس رو به زمین صاف و خاکی برده پایش را با پنبه و چسب میبندیم و از 15 دقیقه شروع کرده به دواندن به صورتی که با یک پارچه  بر روی دم میزنیم و خروس می دود  و  هر روز 5 دقیقه  اضافه میکنیم  تا زمان دویدن خروس هر 8 دقیقه یک 30 ثانیه خروس را در اغوش میگیریم و ناز کرده و دس کشی میکنیم و عضله پا و بالا ران را ماساژ میدهیم و دو باره شروع میکنیم به دواندن زمانی که از نفس افتاد و زمان تعین شده تمام شد ان را گرم گرفته و میبریم   به جایی که باد نخورد و انگشت خیس را 3 بار در گلویش فرو میکنیم و بعد 10 دقیقه اب تمیز و خنک به خروس میدهیم

اما در شب  :هر شب 9 شب تابکی یا پراندن را انجام میدهیم  به صورتی که  یک دست پشت حیوان و یک دست زیر سینه و خروس را به نیم متر زیمن پرت کرده به صورتی که  در زمان پرش هم بال بال و هم پا بزند یعنی شیب متمایل به پشت  که مثل پا زدن خروس باسد و از 50 شروع کرده و و شبی 10 تا اضافه میکنیم  تا 7 شب قبل بازی قطع میکنیم و یادتان باشد هر شب 15 دقیقه کفت گیری یا کمپرس مسکنیم  به این صورت یک استمبلی  گچ کاری یا یک 5 یا 17 کیلویی روغن را نصفه بریده و روی پیک نیک میگذاریم  تا داغ شود و بعد یک لنگ 4 لا شده یا یک حوله 2 لا را که در اب نمک خیس شده را بر پشت استمبولی یا حلب گذاشته تا داغ شود و بر میداریم و زمانی که یک کم سد شد بر روی بازو ی خود میگذاریم که بدانیم عضله خروس نمی سوزد  اما سرد نباشد  بعد ان را 4 بار بر روی ران خروس و 4 بار ته ران خروس و 4 بار پشت و 4 بار گردن خروس میگذاریم این کار را هر شب باید انجام دهیم  ان شا الله که برد نصیب هر کسی که تلاش کنه گردد

اما در صبح بازی فقط 2 ساعت قبل اندازه یک گردو خمیر اردگندم تنها داده شود که سریع جذب و انرژی زاست و سیب زمینی اب پز رو نمی پسندم چون باعث سنگینی و کسلی مسشه مثل خود ادم که سیب اب پز  سنگینمون میکنه

امیررضا شعبان خداحافظ

06642303997

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۸
امیر رضا شعبان

نظرات  (۸۲)

من بچه لاری دارم یک ماه است باید این
من یه خروس دارم که چند بار برا جنگ بردمش خوب میزنه 
من یک خروس دارم 2سالشه هرچی بردم به میدان فقط کور میکنه فروشی هم هست اسمش لیان
لطفا عکس بزارید
سلام دوستان میشه بگید قیمت جوجه لاری چقدر است؟
من شش عدد خروس لاری دارم بعد قیمتش هم 4 ملیون می شه خریدار به این ادرست نطر بده
big.8n8.ir
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۹ yahyaghasemi95@gmail.com
چه خروس لاری را باید فقط بهش خون داد و فقط در جای تاریک نگه داشت هر ۳ روز ۲دقیقه بیاری جلو افتاب بعدا نتیجه جنگش می بینید
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۱ yahyaghasemi95@gmail.com
بچه خروس لاری را باید فقط بهش خون داد و فقط در جای تاریک نگه داشت هر ۳ روز۰ ۲دقیقه بیاری جلو افتاب بعدا نتیجه جنگش می بینید
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۱ همزه قاسمی
چگونه خروس وحشی می شود
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۶ همزه قاسمی
چگنه خروسم را جوری کنم که وحشی شود
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۸ همزه قاسمی
چگونه بچه خروس٦ ماهم را جوری کنم وحشی شود
خاک تو سرتون با این مطالبتون
لاری ما ده هزار نمیخریم اینم شد مرغ فقط اصیل هندی رگبار
خوب بود ممنونم..
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۳ ارتین بدرودیان
من میخوام با همسایم جنگش بدم ولی ماله من سه ماهش کوچیکه میزنش میخوام بزنه ماله من از الان
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۳ ارتین بدرودیان
ایول جوابو گرفتم

سلام دوستان من یک خروس لاری دارم که چهار ماهشه ولی اون از مرغا می ترسه اما اولین با ری که یه خروس لاری رو ببینه اونو میکشه

سلام من یک خروس لاری چهار ماهه دارم اصلا اههل جنگی دن نیست چی کار کنم
چیکار کنم تا خروس هشت ماهه صاف بایستد.

ببخشید اقا یحیی قاسمی دو دقیقه جلو افتاب یا20دقیقه
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۲ محمد نیک زاد
عالیه
ریدم به این مطالبتون باوا .درست نظر بدید اینا چیه واقعا ک
سلام یه سوال خروس رسمی دارم چگونه جنگیش کنم
من یک لاری دارم وقتی به حیاط دیگران میبرم واسه جنگ فرار میکنه باید چه کارهایی کنم که فرار نکنه 
فقط. قط بجنگه
خروس لاری رو از کجا باید بخریم

۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۳ محمد قاسمی
سلام ببخشید من یه خروس دارم چجوری میتونم جوری کنم که با انسان دعوا کند
سگ توروحت
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۹ سلام اسم نازنین فرهادی
سلام من لاری دارم و نمی دونم کی تخم میزاره اصلا کیر داره دست میزنم نداره میپره سر مرغ های بیچاره پارشون کرده هوسیه شبا رو من میپره چیکار کنم راهنمایی کنید. بارتشکر نانین از نکا

سلام من جوجه لاری یک ماه اصیل دارم برای جنگی کردنش باید از چند ماهگی شروع کنم تا تعلیمش بدم
من خروس لاری دارم 2 ماهشه چیکار کنم جنگی شه

من ی خروس تقریبا 1ساله دارم چطور ان را جنگی و ب جنگ ببرم 09015197533 تلگرام دارم کسی میدونست بیاد پی ویم

سلام من یه خروس دارم وحشی فقط کور میکنه تو جنگا اسمشم هست لینچان
من لاریم ریشش بلنده و تاج بلندی هم داره.میخوام ببینم ایا میتونم تاجشو کوچیک کنم
من یک خروس مینیاتوری دارم
من دو خروس لاری دارم یکی خوب میزنه ولی اون یکی جنگ نمی زنه 

یه خروس وحشی دارم ببینم چی می چه

چه طور جوجم را وحشی کنم


ججوری جوجمو وحشی کنم  آمادش کنم 

سلام من یک خروس دو رگه دارم چند وقتی هست که یک خروس بهش زور گرفته باید چیکارش کنم این پی وی داخل تلگرام@j7mars110
من دوتا جوجه رنگی خریدم الان بعد سه ماه انچنان جنگ میکنن که نگو اصن حریف ندارن درکل جوجه رنگی هم برای خروس جنگی خوبن

چگونه لاری را وحشی وبرای میدان حاضر کنیم

من یک خروس وحشی دارم می خواهم وحشی ترش کنم باید چی بدهم
سیهدی بابا رو میشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۱۵ ابوالفضل مرزبند
من یه خروس لاری دارم که خیلی قویه
ی خروس شمالی دارم ولی جنگی نیست چجوری جنگیش کنم


من میخواهم خروسم رو جنگی کنم چکار بکنم 


چی هی مینویسین چطوری خروسم روجنگی کنم یاوحشی کنم اول اینکه خروس بایداصل و نصب دارباشه اگه میخواین خروساتون جنگی و حرفه ای بشن بایدتغذیه خوبی داشته باشن بعدش هر5روزیه جنگ باخروس حریف بندازینش بجنگه...
خروسم ۵ ماهش هست لاری اصل از بومی فرار میکنه
سلام من یه خروس دارم  کا با دو سگ دعوا کرد و گاهید


من یک خروس دارم برا جنگ عالی اما اگه بخام بهتر بشه باید چیکار کنم
فقط تا جایی که می تونی با خروس های هم سن خودش جنگ بده






من یه جوجه لاری دارم چشمش سبزه وقتی بزرگ بشه ایا سفید میشه 
من یه خروس دارم تخم طلا میزاره راستی پرواز میکنه گنجشک هارو میگیره میخوره
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۹ خروس بازی
باو من ی خروس دارم خیلی قوقول میکنه بی محله چکارش کنم ک بی محل نشع و هم میخوام وحشیش کنم 😈😈😈😈حتی باید هم سیگار بکشه🚬😂😂
۱۳ تیر ۹۸ ، ۲۳:۴۵ محمد امین قاراخانی
باسلام اگه میخواهید بدونید که چه خروسی را میشه برای جنگ آماده کرد باید به این نکات توجه کنید
باید جوجه خروس لاری یا خروسش گردن بسیار بلند داشته باشه
پا های بلند و کلفتی داشه باشه  زیاد نترسونیدش تا ترسو نشه و شجاع باشه
و گوشت تازه و گندم بسیار بخوره  هر چند وقت یه بار با یه خروس هم سطح خودش بندازینش تا قوی بشه و فضای بازی داشته باشه تا بتونه بدوو دقت کنید زیاد چاقش نکنید باید لاغر اما جوندار باشه حواستون باشه زیاد لاغرش نکنید   


هرکس شماره ی منا خواست بگه من به این سایت سر میزنم اگه کسی خواسته بود شمارما میدم

من یه خروس لاری دارم قیمتش ۲۵ملیون تومان هستش که سر دوتا سگو کند

و خیلی وحشیه

۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۰۶ محمدرضا اکبری

سلام من یک جوجه خروس مادگاسکار دارم از جنگ کردن میترسه .اگه میدانید لطفا کمک کنید به من

۰۶ مهر ۹۸ ، ۰۴:۱۵ علی محمد قاسمی

خدا شفاتون بده اینا چیه ناموسن

سلام چگونه جنگی کنم

 

من یک خروس دارم که اون کالول قرمز سرش افتاده به چشمش نمیبینه اگه کسی میدونه بگه ممنون

آقا بگین دیگه اه

من یک خروس دارم که اصلا نمی جنگه چیکار کنم تا بجنگه؟ 

 

 

خروس سگ میخوام

یه خروس کوردی دارم ۳ سالشه با خروس لاری جنگش دادم ۵ تا خروس هرکدوم یه روز هر ۳ تاشو کشته و ۲ تا شو شکست داده

سلام یه جوجه خروس لاری پنج ماه دارم جنگش خوبه ولی میترسه باز فرار میکنه چیکارش کنم ممنون

اینایی ک میگن خروسمون جنگی نمی شه فرار میکنه  به نژادشونم بر میگرده چه خروس رسمی چه خروس لاری

سلام من دوتا جوجه رنگی خریدم الان بزرگ شدم دوتاشون خروسن خیلی حرف گوش کن و با ادبن الان دوماهشونه ولی جاشون تو قفس نیست چیکارشون کنم همه تو خونه دعوام میکنن اگه همش تو قفس باشن چی میشه؟؟؟؟؟؟

شما ها یک مشت شل مغز بی کار هستید

۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۰ محمد حسین

چجوری خروس رسمی را جنگی کنم

من دوتا جوجه مرغ دارم بهش دل بدم وحشی میشه

تخخخخ من یه جوجه رنگی مردنی خریدم الان بزرگش کردم ،۴ماه داره با یه خروس محلی هیکلی انداختمش تاج اون خروسرکند ،ازجوجگی بهش خون میدادم و ورزشش میدادم هیکلش کوچیکه ولی خرزوره،تازه شروع کرده به قوقولی کردن ،حالا نمیدونم کیرداره یانه همش میپره رومرغا ولی مرغا تخم نمی زارن چیکارش کنم ،

سلام من یک خروس دارم میخام برای چنگ آماده کنم چگونه ماده کنم اشغال مرغ بدم بخوره 

 

 

شماره  داخل واتساپ پیام بدهد

09908056310

 

 

چگونه خون بدم بخوره

 

 

من یه جوجه دورگ دارم میخوام جنگیش کنم باید چه کار کنم

 

سلام من دو تا جوجه رنگی خریدم ۱ ماه شونه یکم جنگی ان ولی زیاد نه یعنی دعوا میکنن با هم میخوام قشنگ وحشی بشه بقیه خروسا رو تیکه پاره کنه و … راستی چجوری بهشون خون بدم ؟ با تشکر فاطمه از شاهرود 

من خروسم جنگی شود 🐓

سلام دوستان عزیز من دوتا جوجه یک فری ویک محلی دارم باید چکار کنم جنگی بشن؟

۰۲ دی ۰۰ ، ۱۸:۵۶ محمد رضا عیوضی

سلام من خروس محلی دارم هر خروسی بیادش میزنه ولی یه خروس محلی هستش تو محل ما از اون خیلی میترسه چیکار میشه کردش 

 

سلام دوستان من یک خروس لاری دارم باهر خروس میندازی خروس میکشه فروشی اگه خپاستید با این شماره تماس بگیرید یا تو واتساپ پیام بدید09104839130

سلام دوستان من یک خروس لاری دارم باهر خروس میندازی خروس میکشه فروشی اگه خپاستید با این شماره تماس بگیرید یا تو واتساپ پیام بدید09104839130

هرکی سوال داره از خروسش یا مرغش بیاد واتساپ وفقط واتساپ در ختمتم زنگ نزنید جواب نمیدم فقط واتساپ 

سلام من یک خروس بومی دارم نقریبا 8 ماهش هست با ادم جنگ میکنه و ادمو رو خیلی بد میزنه و پاهاش خیلی قویه و حیکل خوبی داره اما ترسو هست همین امروز بردمش جنگ اون خروس بدبخت رو تاحد مرگ زد بعد اون خروس بهش ی پرش کرد خروسم فرار کرد و قویه هست ولی زود میترسه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم دیگ نترسه سریع از خروس 

راستی من وقتی خروسم جوجه بود خون خروس بهش دادم برای همین وحشی شد

من ى خروس بومى دارم آدم میزنه بدم میزنه تو جنگم خوب بهتون ن پیشنهاد میدم ب خروستون تو ٣ یا ٤ ماهکى خونه خروس بدید تا وحشى شه

من ی خروس دارم فروشی حالا هم فینال داره قیمت ۱۰میلیون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی